Wednesday, March 3, 2010

HARI INI

Hari ini aku mendapat berita gembira.. dan sedih pun juga.. bukan kerana aku sayang tetapi kerana aku manusia..

berita gembira...
tak la gembira sangat.. cuma kerana ketua aku bertukar ke tempat baru.. tak la lagi aku n kengkawan akan kena bambu setiap hari.. tetapiiiiiiiiii......

kesihan pun ada juga....

aku tak boleh bayangkan jika aku berada ditempatnya... bayangkan ketiadaan kita menggembirakan orang lain... hidup ini kita berhubung dengan orang lain.. tetapi kalau kita tidak disenangi oleh orang-orang di sekeliling kita.. apa yang patut kita lakukan..

di sini
aku nasihatkan ketuaku itu agar beliau dapat mengubah sikap dan pendekatan bila berada di tempat baru.. sebab segagah mana pun kita, kita masih memerlukan orang lain dalam hidup kita..

No comments:

Post a Comment